maandag 25 juli 2011

Zwarte markt in Beverwijk en voorstelling van Stomp.

Een weekje of 2 geleden belde "Shalom" op of ik mee ging met haar vriend naar de voorstellen van Stomp in Amsterdam. Stomp kende ik helemaal niet maar wat ik zo hoorde had ik zoiets van dat kan wel eens leuk worden! Later bedacht ze ook nog dan kunnen we ook wel naar de zwarte markt in Beverwijk.

Dus zaterdag ochtend stonden ze om 10 uur klaar om mij op te pikken en onderweg naar Beverwijk. Na de lange rit kwamen we aan in Beverwijk Shalom was al niet meer te stoppen en ze stuiterde richting de ingang. Het was bijna noodzakelijk dat we haar aan een riempje zouden vast leggen :P

Bij binnenkomst had ze gelijk zoiets van daar heen en daar heen en wij (haar vriend en ik) hadden zoiets van rustig aan!! Na even rond gelopen te hebben zag ik opeens een grijp automaat en dat moest ik natuurlijk even proberen! en jaaa ik had beet! Door naar de slager om vast het vlees achteruit te laten leggen en op naar de kruidenkraam die we samen half leeg hebben gekocht!

Op naar het eet gedeelte om even te lunchen en we hebben heerlijk gegeten en het was allemaal veels te veel en veel te lekker (kreeg savonds klachten thuis dat ik naar knoflook stonk ooh zat dat er in!! dat had ik helemaaaaaal niet verwacht hehe)

Na het eten lekker rond gelopen allerlei toko's binnen gelopen en rond half 3 het vlees opgehaald en nog even de vergeten kruiden gekocht (ja het kon blijkbaar nog) en op naar de auto want we moesten naar Amsterdam

Op naar Amsterdam in de auto en gelukkig had ik een chauffeur, zo'n held ben ik ook weer niet het was redelijk rustig Toen we eenmaal de parkeergarage hadden gevonden moesten we even kijken welke kant we op moesten lopen maar al snel hadden we het De la Mar theater gevonden en konden we even bijkomen onder het genot van een drankje om vervolgens naar de Wim Sonneveld zaal te gaan

Om 5 uur begon de show en het was echt helemaal geweldig! Zoveel geluid uit normale gebruiksartikelen van bezem tot luciferdoosjes van prullenbakken tot verfblikken en basketballen. Overal natuurlijk een show om heen met mooie belichting kortom een combi van show, muziek, dans en humor! Rond kwart voor 7 was de show afgelopen en zijn we richting de auto gegaan om weer richting Apeldoorn te vertrekken.

Onderweg nog even bij de BurgerKing gestopt voor een pitstop want we kregen onderhand wel een keer honger om vervolgens weer verder richting Apeldoorn te gaan, even de spulletjes goed verdelen want het zat natuurlijk weer bij elkaar in de tasje om daarna moe en voldaan op de bank te ploffen....

Al met al een heerlijke dag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten