dinsdag 19 juli 2011

Lieve labeltjes en hartjes in de Goitske.nl webshop

Ik heb laatst iets gedaan wat ik normaal nooit doe! Online vond ik zulke schattige hartjes en labeltjes die ik gewoon moest hebben en ik heb een paar extra gekocht voor in de Goitske.nl webshop!

Wat heb ik precies gekocht????
* Super leuke zinken hartjes met ingestanste sierrand, hij is 12 cm breed en 10 cm hoog.
*  Ontzettend schattige zinken labeltjes met een uitgestanst hartje.De labeltjes zijn 4x2cm

Ik ben er helemaal weg van en heb ze op mijn gezellige memobord gehangen die in de toilet hangt met nog meer labeltjes en schattige hartjes. Ze misstaan natuurlijk ook niet aan een kast deur, lief labeltje aan een cadeautje etc etc...

Dus speciaal voor jullie heb ik een aantal extra gekocht, heb je interesse? http://goitske.nl/webshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten