zondag 3 juli 2011

Cadeautjes jacht

Vandaag ben ik even op verjaardagscadeautjes jacht geweest, we hebben meerdere jarigen de komende tijd dus ik ben even op jacht gegaan naar cadeautjes.

Zo kwam ik weer eens uit bij Pieternel's een super leuk winkeltje in de korenpassage in Apeldoorn, ik twijfelde of ik daar heen zou gaan of Apeldoorns Rozet die buiten het centrum zit maar ook super leuk is!

Maar voor de verandering ben ik maar naar Pieternel's gegaan en zoals gewoonlijk hadden ze weer super leuke dingen en heb ik weer eens veels te lang in de winkel rond gehangen!

Tot mijn grote verbazing hadden ze zelfs een bordje voor mijn kookkunst... ik noem het gewoon overgevoeligheid van het brandalarm hier in huis want bij het minste of geringste gaat dat ding dus af! Tot grote hilariteit van mijn buren natuurlijk die mij al smsen met de tekst "Goh is dat jullie brand alarm?"

Voor de liefhebbers:
Pieternel's woon en kado winkel
Korenpassage 15 te Apeldoorn
http://www.pieternels.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten