zondag 10 juli 2011

Zita met foto in de beaglebode!

Zita is al wel vaker verschenen in de beagle bode nav een ingezonden stuk en ingezonden foto's maar nu is ze vrij onverwacht in de beaglebode verschenen!

Een tijd geleden had ik foto's ingestuurd van Zita voor de beaglebode, ik kreeg wel een reactie van mooie foto's maar bij het verschijnen van het blad stond ze er helaas niet in.
Deze week verscheen de nieuwste beaglebode die dus ook op mijn deurmat viel en opeens belde Marcel heej Zita staat in de beaglebode!! zonder haar naam maar wel vrij groot! Natuurlijk kon ik niet meer wachten tot ik thuis kwam om te zien welke foto het was want ik was natuurlijk al lang vergeten welke foto's ik had ingestuurd.

Iets minder dan een a5je is de foto afgedrukt van een slapende Zita, ze lag toen op een tuinstoel, kleedje er op zodat ze lekker kan liggen en in de volle zon natuurlijk!
De foto is afgedrukt bij een stuk over oververhitting bij honden en het verschil tussen temperatuur afvoer bij mens en hond!

Ondanks dat ze grijze haartjes begint te krijgen blijft het een prachtig fotomodel en hopelijk zal ze nog jaren in de bode blijven verschijnen want het blijft een prachtige meid!




De Beaglebode is een uitgave van de Beagleclub Nederland http://www.beagleclub.nl/
Als je een beagle eigenaar bent is het super leuk om lid te worden van de BCN, het is goed voor het ras behoud, herplaatsing van beagles, leuke wandelingen en natuurlijk een paar keer per jaar het ontzettende leuke blad De Beagle Bode.
Ook houdt de BCN bij welke fokkers goed zijn en proberen zo broodfok te voorkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten