zondag 3 juli 2011

Heel even geshopt in Arnhem



We roepen al de hele week dat we even naar Arnhem moeten maar dat ging niet zo makkelijk blijkbaar...
Maandag was het bloedheet en was de eerste training van AGOVV dus Marcel wou naar de training.
Dinsdag was het wederom bloedheet dus besloot ik met een vriendin naar het Boschbad (voorheen Kristalbad) te gaan. Dankzij de felle zon ben ik dus compleet verbrand
Woensdag was het weer goed te doen maar kon ik amper ergens tegen aan zitten dankzij een heerlijke verbande rug en schouders! En de wasmachine had het compleet begeven dus we moesten op wasmachine jacht...


Donderdag even gezellig naar de tandarts een wortelkanaalbehandeling af laten maken. Het in de stoel liggen met een verbrande rug was al niet fijn maar zeker niet anderhalf uur!! de behandeling zelf ging op zich wel vlot maar mijn tandvlees bleef bloeden dus was een bloederig zootje en het vullen wou daardoor dus niet! Verder was de dochter van Froukje jarig maar kon ik het niet meer opbrengen om zo lang in de auto te zitten na een zeer slechte nacht, zo lang bij de tandarts en dan 2 uur in de auto met een verbrande rug...

Al met al na donderdag overdag geslapen te hebben en bijgetankt na alle ellende van die dag zijn we uiteindelijk even naar Arnhem geweest. Er stonden maar 2 winkels op het programma de Douwe Egberts winkel en de Dille & Kamille.

Aangezien ik de Dille & Kamille in Deventer gewend bent een zeer vol, super schattig winkelpand was Arnehm wel even mijn ogen uit kijken! wat een ruimte!! natuurlijk het zelfde assortiment maar dat maakt niet uit. Al met al heb ik daar heerlijk lopen snuffelen en Marcel zat voor de winkel op mij te wachten want die krijg ik echt niet vrijwillig mee naar binnen en doet hij dat wel dan is de lol er snel af want hij wil maar 1 ding en dat is naar buiten.

Na een tijdje kwam Marcel dus toch binnen en was het dus ook van schiet je nog op???? ach had de winkel wel gezien dus maar richting de kassa, nog even staan twijfelen of ik nog een pakje rooibos baked apple mee zou nemen maar ik moet natuurlijk een reden hebben om weer naar Deventer te gaan he!

Buiten gekomen even een klein rondje gelopen en uitgekomen bij de Douwe Egberts winkel want ik had aardig wat puntjes dankzij allemaal lieve mensen om mij heen die ze voor mij bewaard hadden. Marcel had van te voren al zoiets van niet meer servies daar hebben we zat van! Nou ja van het Blond Amsterdam servies heb ik genoeg het witte moet vervangen worden... dat terzijde.

Mijn oog was alleen op iets anders gevallen namelijk een nieuwe waterkoker, ik had 8368 punten en de waterkoker was iets over de 9000 punten dus met een kleine bijbetaling van wel 5,99 had ik mijn nieuwe waterkoker.

Helaas wist ik één ding niet dat alle punten per 500 of 1000 punten gebundeld moesten worden, ik had ze allemaal braaf per 100 punten aan elkaar geniet dus in de winkel een stapel elastiekjes gekregen en maar bundelen naar pakketjes van 1000 punten ik tellen Marcel elastiekjes doen. Gelukkig waren we snel klaar en konden we naar huis met een mooie nieuwe waterkoker en een heerlijk pakje Pickwick Dutch tea.

Voor de liefhebbers de adressen:
Dille en Kamille Arnhem
Bakkerstraat 60
6811 EJ Arnhem
http://www.dille-kamille.nl

Douwe Egberts Arnhem
Koningstraat 18
6811 DG Arnhem
http://www.douweegbertsenmeer.n

Geen opmerkingen:

Een reactie posten