maandag 25 juli 2011

Secretaire


Jaja eindelijk het was vandaag zover! ik had hier op het blog mijn mondje nog even gehouden maar ik ben een week bezig geweest met een secretaire...

Het kastje in de gang hebben we gekocht voor ons eerste huisje dat is al dik 10 jaar geleden en de verhuizing naar het huidige huis vond hij al niet zo leuk 7 jaar geleden.
De achterkant was half los, het bovenste laatje had de rails los gelaten en wou onderhand niet meer dicht waardoor het 2de laatje ook al bleef steken al met al ellende!
Daarnaast was het echt Leen Bakker kwaliteit en zo zag het er ook uit dus je kunt wel raden hoe die er uit zag!
Het voordeel van het kastje was wel ondanks dat hij vrij klein was je kon er heel veeeeeeel rotzooi in stoppen, helaas moest ik al die rotzooi er gisteren ook uit.
Dan denk je wat had je er wel allemaal niet in zitten? nou kralen bakken stuk of 12, stapel kaarten karton, kleine bakjes met spulletjes voor het sieraden maken, plastic zakken tassen die ik gemaakt had, de riemen van Zita, medicijnen, sjaals en weet ik veel wat ik er nog meer in vond!


Een tijdje geleden zag ik HET kastje voor in de gang, bij de Xenos alleen hij was 80 euro en dat was min of meer het probleem.. okee probleem 2 was dat er een blokje op zat geschroefd die de deurtjes dicht hield en die moet je dus elke keer draaien en het was er blank onder ipv wit! Dus niet wat ik wou en vooral de prijs in combi met dat blokje vond ik een beetje belachelijk... dus Marktplaats.nl maar op!

Na een lange tijd zoeken kwam ik opeens een kastje tegen bleek een secretaire te zijn waar de deksel/bureaublad afgehaald was een super schattig kastje, mail gestuurd, bod gedaan geen reactie en opeens was hij offline gehaald.. ik balen maar wist het nu zeker het kastje van de Xenos zou er niet komen maar een secretaire!
Dus de volgende dag weer Marktplaats op en zoeken, zoeken, mailtjes sturen en verder zoeken... en opeens zag ik dat 1 secretaire al langer online stond dus toch maar gemaild en na een tijdje kreeg ik een berichtje ja hij was er nog..

Het was ondertussen bedtijd voor mij en na een nacht met een lange nachtmerrie over een secretaire die ik kon kopen, die niet in de auto paste, de andere auto kon ik eerst niet lenen en uit eindelijk wel en daar paste hij ook niet in (dat ding werd steeds groter in mijn droom), dan een boedelbak huren maar dat kon ook niet, een kar lenen maar die had geen overkapping en het ging regenen etc dus een hele slechte onrustige nacht en tot mijn grote vreugde zag ik de volgende ochtend een berichtje in mijn mail.. mijn bod was goed genoeg!!!!

Na nog wat mail contact is er een afspraakje voor vanavond gemaakt, Miranda en Esther zouden mee gaan want die hebben een grotere auto dan die van ons en met z'n drietjes op naar Arnhem om de secretaire te halen. En ja ondanks de droom hij was er nog, hij past in de auto en nog beter hij staat nu in de hal!!!!! Ik ben helemaal gelukkig tzt even een likje verf er weer over maar daar draai ik mijn hand niet voor om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten