maandag 28 november 2011

Weggeef actie op het Huize Buurman blog!!!!


Het Huize Buurman blog gaat over het leventje van je raad het al Huize Buurman dus Marcel, Goitske en Zita en alle mensen en dieren om ons heen!

Aangezien ik laatst een tip kreeg van iemand op het internet om super schattige hangertjes te maken en er een beetje een eigen draai nog aan heb gegeven heb ik besloten om een aantal weg te geven via een blogverloting!
Je kunt ze gezellig in de schoen stoppen, in de kerstboom hangen, op een pakje vast binden met mooi draad of lint en natuurlijk misstaan ze in geen enkele woning! 

Aangezien ik de hartjes zooo ontzettend leuk vind geef ik 3 hangertjes weg! 2 hartjes en een sterretje!

Hoe je mee kunt doen? laat een berichtje achter op het Huize Buurmaan blog dat je ze graag wilt winnen, ik stop alle namen in een grote pot (of kleine pot) en trek a.s. donderdagavond de winnaar!

Wil je zeker zijn van een hartje? koop ze dan in de Goitske.nl webshop 

Dus klik op de link naar het blog en doe mee!!!!! 

http://huizebuurman.blogspot.com/2011/11/de-eerst-huize-buurman-weggeeft-actie.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten