donderdag 3 november 2011

Ik ga op zussenweekend

Hier thuis is dat wel even slikken,ik ga een paar dagen weg......
Toch kreeg ik nog een paar instructie's van Hendrik ( 9 ) en Truus ( 11).
Of ik even de telefoon wilde meenemen en de laptop.
Zij hadden al gekeken en beltegoed hadden ze zelf nog genoeg .
Want ze moesten mij wel kunnen sms-en en met mij kunnen chatten.

Aardappelsschillen ook graag,anders moesten ze "groente "eten in de macaroni,
en of het genoeg kon zijn zodat ze morgen opgebakte kunnen krijgen.
Verder als ik terug kwam een kadootje of lekkers meeneem en een bolletje garen leuke kleur graag.

Tja volgens mij waren dat dingen die ik toch hoorde zeggen?
Of uh als je ouder word krijg je dat te horen?

En dan bedenk je dat je  je eigenwoorden terug hoort,en denkje ja het zit er wel okee in.
En het is leuk om dit te horen.

En ik ga met een goed gevoel weg en laat het graag voor een paar dagen achter,gewapend met kralen,telefoon en laptop ga ik met veel plezier richting apeldoorn.

Op naar het zussenweekend!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten