vrijdag 25 november 2011

Joeppieeeee

Een hele tijd geleden echt een hele tijd geleden zei een van mijn eethoek stoelen knal.. kortom doorgezakt...

Eerst een tijd heb ik lopen denken zal ik hem naar de meubelmaker brengen of toch vervangen, eigenlijk was ik wel uitgekeken op deze stoelen en wou ik heel graag grijze keukenstoelen hebben. De eethoek zelf is zeker niet aan vervanging toe en hopelijk blijft ie nog heel lang want daar deze eethoek hebben wij jaren lopen zoeken! Eindelijk een tafel waar we het allebei over eens waren en de bijbehorende stoelen gekocht.

Nu bijna 8 jaar later was ik het wel echt zat en wist het zeker er moesten nieuwe stoelen komen! Kortom folders en internet afgespeurd. Stoelen gezien maar de prijs.... en toen zag ik deze stoelen.. eerst twijfel vind ik de rugleuning wel mooi, zijn het echt de stoelen? tijdje later weer kijken op het internet en ja het zijn toch DE stoelen!

Woensdag de winkel gebeld of ze nog op voorraad zijn en of ze achteruit gezet konden worden. Gelukkig ja ze zijn nog op voorraad maar nee we mogen niet meer achteruit zetten grrrr... naja genoeg voorraad dus dat komt vast wel goed. Moeders gebeld of ze met me mee wou (aan Marcel heb je toch niks hierbij en wel aan zijn moeder). Een karretje gepakt, de stoelen op gezocht en opgeladen en tja toen moesten ze de auto in maar gelukkig hebben de Parents een auto waar heel wat in past dus met wat passen en meten zat het in de auto! Nu staan ze gezellig bij de eethoek en morgen even op zoek naar de meubelolie zodat ze bij de eethoek passen!

Maar bij een goede eethoek hoort ook een goed servies en blijkbaar gaat alles na 8 jaar minder worden en ook ons servies wat ik ooit bij de blokker had gekocht was erg uitgedund en beschadigd dat ik ook nog maar even naar de Hema ben gereden en het servies heb vervangen.
Helaas hadden ze bij de Hema waar ik was niet alle aantallen dat krijg je er van als je het bij de kleine Hema op het plein koopt maar dat haal ik binnenkort nog wel een keer erbij!

Al met al ben ik helemaal blij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten