vrijdag 4 november 2011

Start van het Zussenweekend


Gisteren was het eindelijk zo ver! M'n zussie zou eindelijk naar Apeldoorn komen!

Halverwege de middag kreeg ik al een berichtje ik heb nu een pitstop en ik zag dat ze dan rond half 4 in Apeldoorn zou zijn. Gelukkig kon ik wat eerder weg van mijn werk en was ik er om half 5, Marcel was thuis en ze heeft een huissleutel.

Ze had geluk want haar uiltje was ook deze kant op komen vliegen en zo zat Iehie al op haar te wachten nadat Marcel natuurlijk al even water en wat eten had gegeven want het was ook voor Iehie een lange tocht geweest naar Apeldoorn

Na een avondje bijkletsen en freubelen zijn we heerlijk gaan slapen.

Vanmorgen het bedje uit, rustig aan gedaan en daarna Apeldoorn in en shop till you drop! Eerst bezoekje aan Pieternels woon en kado winkel, door naar Zowiezo om een paar kraaltjes te halen, buuf lastig gevallen die aan het werk was in de Schoenenreus, Big Bazar en Living and giving met een bezoekje vereert, lekker gegeten bij Bakker Bart en nog even naar de Hema, Lucardi en Blokker. Snel richting huis en onderweg gestopt bij de Beekbergse wolhal. Naar huis voor een kleine pauze en even nog naar de Eglantier want ik had het Jamie Jaarboek besteld bij de Bruna en die was binnen natuurlijk even naar de Xenos om vervolgens bij de Hema een gebakje halen :)

Nu lekker aan de eethoek met de laptops, de aankopen bekijken, allebei ons nieuwe zilveren kettinkje om met het hangertje wat Froukje laatst had gekocht een mooi rozenkwarts hartje.

Vanavond gaan we lekker uit eten! Nog even kijken of we bij Bogarts, de Babbel of Cafe de Paris eindigen!

1 opmerking:

  1. Oeh, dat klinkt errug gezellig! :D Enne, lief van Marcel dat hij zo goed voor Iehie heeft gezorgd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen