zaterdag 5 november 2011

Het Zussenweekend is voorbij...

Het zussenweekend is helaas voorbij, Froukje is op weg naar huis naar de kids die haar ontzettend missen. Hendrik moest gisteravond zelfs even huilen dat hij haar zo mistte.

Dus de tassen in de auto, de shoppers die ik had staan met hobbyspul waar misschien de kids of de kerk wat aan heeft in de auto gezet.

Maar aan alles komt een einde en zo ook dit weekend, hopelijk blijft het weer redelijk dat we in december nog even die kant op kunnen want het is altijd wel lastig in de wintermaanden, je bent zo 2 1/2 uur onderweg en als het tegen zit nog langer dus in de winter niet altijd even verstandig.

Vanmorgen nog heerlijk aan het freubelen geweest, de uiltjes hebben veel lol gehad in het vakantiehuis maar ook Iehie en Otje gingen vandaag mee naar het hoge noorden, gelukkig hoeven ze niet te vliegen!
Na even lekker samen gegeten te hebben een soepje met stokbrood en mini bartjes die je kon afbakken, nog een bakkie koffie en mn zussie is naar huis.

Het is nog wel een chaos hier in huis dus ik verveel me niet haha de eethoek is wel deels weer leeg want Froukje heeft natuurlijk haar spulletjes weer meegenomen!

Zita heeft haar rust nu ook weer gevonden, ze begon een beetje te balen dat ik niet bij haar op de bank had gezeten de afgelopen dagen dus die ligt nu heerlijk tegen mij aan te slapen en ik ga straks het huis wel even op orde maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten