zondag 10 april 2011

Skeeleren!

Jaaa het mooie weer is gestart en de skeelers zijn weer uit het vet! nou uit het vet uit de kast :)

En tot mijn grote vreugde zag ik laatst mijn buurvrouw Wendy door de tuin heen stuntelen dus ik had zoiets van wat ben jij aan het doen? bleek ze skeelers aan te hebben dus ik heb die van mij ook aangetrokken en zijn we samen gaan stunten...
Het gaat al weer een stuk beter de eerste keer is altijd even weer wennen maar het gaat al weer wat beter en wie weet halen we aan het einde van de zomer een rondje Maten (waarschijnlijk niet haha).
We hebben het oefenstukje eerst achter onze huizen gedaan maar dat loopt wat te veel op en af dus zijn we dit weekend maar even een stuk achter de volkstuinen gaan skeeleren en dan kun je een heel eind door skeeleren achter de sportvelden langs etc. En natuurlijk afgesloten met een kinderijsje met discodip bij Hans z'n Frietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten