zondag 10 april 2011

Apenheul





Elk jaar hebben Shalom en ik het er over zullen we een seizoenskaart van de Apenheul nemen? we hebben het al eerder een jaar gehad en het was heerlijk gewoon even op een vrije dag daar naar binnen wippen, aapjes kijken en genieten van het zonnetje en vooral de rust die er heerst.

In het najaar had ze een aanbieding gezien van de Apenheul dat je al weer je seizoenskaart kon bestellen en zoals elke keer zullen we het doen? De aanbieding was erg aantrekkelijk... Helaas bij een uitje van haar werk is ze gevallen en heeft daarbij de enkel gebroken en zo kwam het verschijnsel kerstcadeautje in beeld. Dus voor kerst kreeg ik van haar de seizoenskaart van de Apenheul nou meer het bericht aangezien ze zelf in een rolstoel zat en geen kant op kon!




Gisteren kreeg ik een berichtje van haar zullen we naar de Apenheul? gaan we de seizoenskaarten ophalen. Dus om 1 uur stond ik voor de flat waar ze samen met haar vriend woont en met z'n drietjes zijn we naar de Apenheul gereden (Marcel maak ik er toch niet blij mee ja 1x per jaar is meer dan genoeg) en hebben een heerlijke dag gehad.

Helaas was het wel erg druk maar dat was te verwachten het was een prachtige zomerse dag in deze heerlijke lente. Halverwege een rustig plekje opgezocht en een lekker ijsje gegeten.

Ondanks alle drukte een heerlijke dag gehad en ik weet zeker ik kom snel weer alle aapjes bekijken, hoe de jonge gorilla's opgroeien, de kleine doodshoofdaapjes die nu nog aan hun moeder hingen lekker pubertjes worden en allemaal zakken gaan rollen als ware kleine crimineeltjes!

Aan het einde zijn we nog even naar de visvijver geweest in Berg & Bos. Hier zitten allerlei karpers maar ook een paar zwanen, eenden, ganzen etc. Shalom had even wat brood voor de vissen meegenomen dus even gezellig in het zonnetje bij de visvijver gezeten en daarna maar richting de auto gelopen.

Bij haar huis weer aangekomen zijn we gezellig samen op het balkon gaan zitten in de zon met een glasje limonade en een bakje chippies en heerlijk genieten van het uitzicht en natuurlijk het warme zonnetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten