donderdag 21 april 2011

oranje is de kleur

van het koninginne feest.
Dat was het al jaren,
elk jaar krijg ik vragen;

Gaan we ook op de markt zitten?

Mag ik dan muziek maken?djambee? drumstel?


En ik mam mag ik dan dingen maken en verkopen en zo weer nieuwe kopen?
Elk jaar kan ik nog iets zeggen als we zien het wel,maar dit jaar kan het helaas niet,want de voorbereidingen zijn in huis in volle gang.
En ik heb maar ja gezegd....alleen niet wetende dat ik dus mijn wekkertje wel heeeeeeeeel vroeg moet zetten.

Want je moet er echt wel om 8 uur zijn anders heb je geen plekje hoor mam....zucht.


Maar een ding mam we moeten ook een oranje oorbel in hoor.....
Dus  we zijn druk aan het bellen,zeepkettingen washandjes en meer aan het maken.
Want truus gaat verkopen en Hendrik die maakt de muziek.

Op naar koninnedag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten