zaterdag 23 april 2011

Freubelavondje met de buufs

Woensdagavond had ik een freubelavondje bij mijn buurvrouwen! De planning was decopatchen en dat is het dus ook geworden!

De start was een lekker kopje thee en slagroomsoesjes! Terwijl het theewater werd opgezet heb ik de tafel klaar gemaakt en Angel wou daarbij even helpen!

Na het eerste kopje thee heb ik eerst uitgelegd hoe je "moet" decopatchen en ze zijn gestart met een paar paaseieren en later besloot Wendy over te gaan op een schildpad spaarpotje die natuurlijk ook super schattig werd! Ik ben maar eens aan de slag gegaan met mijn nieuwe theedoos voor het Zomerfeest en staat ook wel super schattig op het aanrecht! 

Na het eerste kopje thee heb ik eerst uitgelegd hoe je "moet" decopatchen en ze zijn gestart met een paar paaseieren en later besloot Wendy over te gaan op een schildpad spaarpotje die natuurlijk ook super schattig werd! Ik ben maar eens aan de slag gegaan met mijn nieuwe theedoos voor het Zomerfeest en staat ook wel super schattig op het aanrecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten