zaterdag 27 november 2010

Yesss eindelijk!

Al jaren roep ik dat ik een digitale spiegelreflex camera wou hebben maar ze waren steeds zooooo duur, toen ik de vorige camera van Marcel kreeg zaten de spiegelreflexen rond de 1000 euro maar tegenwoordig worden ze steeds betaalbare dus ik heb nu een "lichte" spiegelreflex gekocht ben toch nog maar beginner voordat ik echt een grote nodig heb ben ik wel heel wat jaartjes verder denk ik....

Donderdag was de bezorger al geweest (gelukkig staakte die niet) maar helaas zat ik op mijn werk dus een briefje in de brievenbus dat hij vrijdag zou komen maar vrijdag van 8uur smorgen tot half 9 savonds gewacht maar geen bezorger dus ik nogal balen want je zit een dag bij huis en kunt geen kant op....

Vanmorgen ben ik toch maar boodschappen gaan doen en Marcel zou thuis blijven en ja hoor eindelijk maar toch mijn camera is binnen!!! nu accu opladen en daarna testen maar!!!


Verder even heerlijk geshopt bij Labberon alleen nu thuis denk ik had ik misschien toen nog een paar vogelhuisjes mee moeten nemen voor in de kerstboom? naja heb er nu 3 en heb ik een reden om weer naar Labberton te geen...


...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten