zaterdag 13 november 2010

Woonkamer iets aangepast

In december woon ik al weer 10 jaar in Apeldoorn, we hebben eerst een huur huisje gehad en in januari is het al weer 7 jaar geleden dat we ons huisje gekocht hebben!


Toen hebben we een indeling gemaakt en aangezien we allebei niet echt van de verandering zijn in het interieur verandert hier nooit echt heel veel... Vooral schuiven met meubels is hier een big no no... (dagelijks nog discussie over de bank volgens Marcel moet ie 10 cm voor naar voren en volgens mij naar achteren haha)

Maar de laatste tijd ergerde ik me aan dingetjes dus had ik een kleine verandering in mijn hoofd. Tja ik loop al een aantal weken chronisch achter met mijn huishouden dus ipv alles eerst opruimen en dan weer alles uitruimen vond ik niet echt een goed plan.
Dus de dingen die de woonkamer uit moeten er uit en de rest van z'n plek! De bench gaat de woonkamer uit, we houden hem wel maar Zita slaapt er toch niet meer in, de kast leeg gehaald, bank van zn plek (jaja wel terug gezet) en alles super goed vegen, zuigen en dweilen en de eethoek staat nu anders en ik moet zeggen dat ik die niet eerder heb gedaan!!!!!
Nu nog tzt schilderen want dat is hard nodig en een andere kast als het aan mij ligt....

De stapel die bij de kast staat moet ik nog even opruimen maar ik krijg dinsdag een aantal collega's te freubelen dus laat de kralen maar staan.

1 opmerking:

  1. Wauw dat is een hele verandering! Dat ziet er leuk uit :).
    Mochten jullie ooit van plan zijn om te gaan schilderen en een schilder nodig hebben, dan is deze site wellicht handig daarbij: http://www.schilder-weetjes.nl/informatie/prijzen/prijs-schilderwerk.html

    BeantwoordenVerwijderen