vrijdag 19 november 2010

Workshop gegeven

Zo heb je weken wat zeg ik maanden niks en zo heb je het ineens druk!

Dinsdag zijn 5 collega's wezen freubelen en dat is altijd een zeer gezellige avond! van 1 collega in het verleden werden het er 2 en nu waren het er 5 de groep en de gezelligheid groeit :)

Om half 8 kwamen de eerste binnen stromen na koffie/thee/chocomelk en wat lekkers kijken tussen de kettingen die ik hier heb hangen voor het model en daarna kralen zoeken en aan de slag maar!
En ik moet zeggen het blijft een wonder wat iedereen dan weer maakt van de personen die het hardste roepen ik ben niet creatief komen de mooiste creaties wat ze misschien zelf ook wel niet verwacht hadden en iedereen ging aan het einde van de avond met iets moois naar huis. Eentje had kralen van haar moeder mee die ooit van oma geweest waren en daar 3 prachtige armbanden van gemaakt eentje voor haarzelf, haar moeder en haar zus blijft alles toch binnen de familie en het leukste is natuurlijk zelf gemaakt!

Al met al een gezellige, leuke, creatieve maar ook vermoeiende avond dus de kopjes in de afwasmachine gezet, de kralenbakken dicht geklapt en de eethoek snel leeg geruimd en de biertafel waar nu alles op staat die zie ik in het weekend wel... vrijdag nog even genieten dat alle kralen daar op staan als ik ga freubelen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten