dinsdag 9 november 2010

Blond!!

Jaa gisteren kwamen we thuis en lag er een briefje van de pakjesbrengman dat er een pakje bij de buren was gebracht.. dus ik naar de buren en ja hoor eindelijk mijn blond borden waren binnen!!!

Via de Unox kon je bonnen verzamelen voor het Unox Blond stamppot servies en natuurlijk wou ik graag die borden en het worstenplankje hebben!
Dus heel veel lieve mensen in mijn omgeving hebben me geholpen met sparen en heb ik nu het eerste deel binnen (wil nog een paar borden erbij maja dit was duur zat)
Dus na heel wat codes ingevuld te hebben en geld overgemaakt kreeg ik eindelijk mijn set binnen!!!

Het super leuke tafelkleed, het jus kommetje, worstenplankje en 2 blauwe borden en 2 roze borden! (ik wil graag van elk bord nog 1 erbij zodat het een set voor 6 is) De stamper hebben we nog van Marcel's oma en die is natuurlijk 10x beter dan welke stamper ook ;-)

Verder kwamen we in Haarlem in het super leuke winkeltje De Schatkamer en daar hadden ze het bakje wat ik zoooo graag wou hebben!!! dus die heb ik natuurlijk mee genomen! You are the cherry on my cake

Geen opmerkingen:

Een reactie posten