zaterdag 13 november 2010

Hallo ik ben rex

En sinds een paar dagen woon ik dus bij mijn nieuwe baasjes froukje en de rest .Ik moet nog veel leren ,maar dat komt wel goed hoor.Ik heb een leuke mand gekregen waar ik kan slapen,maar er buiten liggen of bij een van de baasjes op schoot is natturlijk veel leuker.Spelen doe ik graag met hendrik want hij voetbalt met een bal voor mij ,lekker zacht zodat ik mij geen pijn doe.ook heb ik nog een speeltje gekregen van een vriendin van de bazin.Ze noemde het kraam bezoek  :-) nou ja ik ben blij.
Maar ik heb ook al wat geleerd van zita.Ze vertelde mij hoe ik op de pc moest werken en wat ik kan doen.Nou zie maar op de foto wat ik met de pc kan doen,en waar ze heel handig voor zijn,mijn baasje dacht dat ik sliep,nou ik vertel hem maar even niet wat ik deed.
Zoals jullie zien leer ik snel.Tot later

1 opmerking:

  1. Goedzo Rex, het is even oefenen met je pootjes op het toetsenbord maar dat leer je snel!

    Pootje van Zita

    BeantwoordenVerwijderen