zaterdag 27 november 2010

Kerst

Jaja ik weet het de Sint is nog in ons land en ik begin over kerst...
Maar ik kan er dit jaar echt niks aan doen, ik kan niet wachten tot het 5 december is geweest!

Toen we gingen samen wonen 10 jaar geleden kochten we onze eerste set kerstballen.. dit was een set matte ballen in 2 maten groen, goud, licht paars en donker paars...
Na een paar jaar was ik die ballen combi wel zat dus ben ik verder gegaan met de mat goud en mat groen en die heb ik uitgebreid met bruin en groen in glans en mat, leuke figuurtjes etc maja die heb ik nu ook een paar jaar in de boom gehad en ben die kleuren combi even zat... Hier in huis begint alles weer meer richting de paarse kleur te gaan een van mijn favoriete kleuren en ook van Marcel dus ik heb dit jaar wat dingen erbij gekocht en komen de paarse ballen van de eerste set weer uit de kast en blijft de rest eens in de kast (of gezellig in een vaas ofzo op de slaapkamers)
Dit jaar wordt de boom dus vol gehangen met paars, grijs en wit en ik ben al weer op zoek naar foute niet te dure hangers voor in de boom! Tot nu toe leuke hartjes, sterretjes en sleetjes maar ik blijf nog even op zoek naar apart dingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten