dinsdag 25 januari 2011

Weekend samenvatting ;-)

Zaterdag kreeg ik een berichtje van wie gaat er mee naar 't Leesten? Leek me leuk alleen mocht ik even een
paar uur geen auto rijden (zul je net zien dat je medicijnen hebt ingenomen) dus Nico en Freeke stonden hier op de stoep om mij en Zita op te halen. Toen Zita in de auto sprong moesten we Takkie en Zita wel even in bedwang houden haha. Miranda en Esther stonden al op 't Leesten op ons te wachten.
Na een gezellige wandeling een lekker kopje koffie/thee gedronken wat ook niet zonder slag of stoot ging.. wat zegt u 2 groene thee, bosvruchten en citroen, koffie melk en koffie suiker? nee 2 groene thee en een bosvruchten.. nee geen bosvruchten maar citroen.. om de spraakverwarring maar compleet te maken...
Uiteindelijke bestelling 2 koffie (melk en een suiker) en 2 groene thee en 1 citroen.

Tijdens de terug rit werd ik overgehaald toch 's avonds mee te gaan naar Cafe de Paris half 10 in de stad... dus ik om kwart over 9 in de auto naar de stad Cafe de Paris dicht... dan maar naar Finnegans toe. Om half 12 maar even naar de parekeergarage want het was gezellig en de auto moest om 12 uur er uit zijn dus op naar een andere garage waar je wel altijd in en uit kunt.
Terug naar Finnegans en na een tijdje zijn we naar de Entrance gegaan, de Entrance gegaan de gaybar en dance club want het was tijd voor mijn comming out. Miranda en ik zijn nog even schattig als verliefd stelletje op de foto gezet maja we blijven binnen de familie :-P
Staan we even buiten hoor ik opeens okee het is dus 2 groene thee, 1 citroen thee, koffie melk en een koffie suiker hihi de jongen van 't Leesten weer samen met zijn vriend die een collega van Miranda bleek te zijn.

Na een tijdje toch maar naar huis want een groot deel moest voetballen de volgende ochtend (half 9 aanwezig zijn) en Miran zou op de rommelmarkt gaan staan met haar schoonmoeder! En ik... heb heerlijk geslapen tot 10 uur!

Zondag was het dus rommelmarkt in de Americahal.. en aangezien Marcel bij de training van AGOVV zat, Miranda met haar schoonmoeder op de rommelmarkt ben ik daar ook maar eens gaan koekeloeren. Ik was om 10 uur op dus eerst Zita uit gelaten en daarna op het fietsje naar de Americahal.

Even wat rond gekeken en een erg leuk breinaalden doosje gezien maar even laten liggen en denken of ik dat echt leuk vond. Miranda en haar schoonmoeder Annelies gevonden dus ook maar achter de kraam gedoken en gelachen om de verkooppraatjes.
Toch maar bedacht dat ik dat breinaalden doosje leuk vond maar natuurlijk was hij al verkocht! Dus nog even snel rond gekeken en jaaa daar lag er nog eentje, hij zat ook nog eens vol met breinaalden (te vol) en voor 3,50 kon ik het meenemen. Hij moest alleen een klein tikje met de hamer hebben zodat de spijkertjes weer strak zaten... dat kan ik ook nog wel!
Nog even terug naar de kraam waar Miranda en Annelies iedereen van alles aan stonden te smeren hihi en daarna terug naar huis maar voordat ik de markt af was voor Marcel nog even een stapel Suske en Wiske's meegenomen en voor ons samen een oude doos met Scrabble!

Daarna op fiets naar huis door de motregen en lekker met de voetjes op de bank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten