donderdag 13 januari 2011

Even een paar foto's van rex

Ja want ik groei al goed hoor.
Baasjes hebben lekker eten voor mij,
maak lekkere wandelingen en auto tochtjes.
Het leven is een heel leuk feestje hier in huis.
Elke morgen word truus haar haar geborstelt,
dat leek mij ook wel prettig en ik ben er maar naast gaan zitten tot ook ik aan de beurt was.
nou het lukte mij prima hoor,gewoon even een blafje en ja hoor ik mocht ook..........Hier zit ik op de stoel...en wacht,






en ik heb een nieuwe deken ,heerlijk ligt dat soms snurk ik zegt mijn vrouwtje,jaja ze kan heel mooi vertellen hoor.Maar geloof het maar een heel klein beetje deze keer.










En binnekort ga ik maar eens naar de kapper ,
het haar word even lang en wild,nu ben ik best een ruige vent,maar dit is wel lastig met buitenspelen hoor.
Elke keer als ik me dan lekker heb vermaakt moet ik weer afgedroogt worden,want ik ben dan heel nat en vies.


Dit was een kleine update van mijn kant.
Als ik leuk geknipt word laat ik het wel zien.

Groetjes Rex

Geen opmerkingen:

Een reactie posten