woensdag 19 januari 2011

Breisels

Oke dit is echt jaaaren geleden.. en dan is het ook echt jaren geleden reken maar een jaar of 20 ofzo (aaaah wordt ik oud???) dat ik aan het breien ben geweest..


Maar aangezien het weer helemaal hip is en iedereen het over breien heeft had ik zoiets van zou ik het nog kunnen? dus ik heb mijn breinaalden die ik van een vorige poging nog had en een stuk draad en met heel wat gescheld is het me gelukt om wat steken op te zetten, daarna recht breien dat ging, averechts was ook weer een stuk gescheld. En dan lees je overal breien is ontspannend yeah sure!! dream on!! Breien is frusterend, irritant maar zoals bij alles ik geef niet snel op! Ik moet en ik zal het dan ook kunnen of ik het leuk vind of niet (zo heb ik alles mezelf aangeleerd)


Dus na heel wat avonden frustratie, bloeddruk die omhoog vlieg en neiging tot breinaalden door de toko te gooien is het me gisteravond eindelijk gelukt om een stuk te breien zonder steken te laten vallen, het opzetten van de 100 steken ging goed, recht en averecht ging goed dus toen had ik zoiets nu ben ik er klaar voor ik ga een sjaal voor mezelf maken. Dus vandaar na alle boodschappen mezelf verwend met een bol donkerpaarse "wol" het is meer draad met dikke zachte stukken er op en voordeel je hebt maar een paar steken op je pen!
Nu hopen dat ik het vol hou dan heb ik een mooie sjaal, dezelfde kleur als mijn leren handschoenen en goed bijpassend bij mijn winterjas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten