zondag 9 januari 2011

Toon de musical

Marcel belde laatst op toen ik op mijn werk zat met de tekst pak even je agenda...

Die datum gaan we naar dat hotel voetbalt AGOVV tegen ..., die datum zitten we in dat hotel voetbalt AGOVV tegen ... en zaterdag 8 januari gaan we naar Toon de Musical

Eerst vandaag naar de winkels waar we naar toe moesten en helaas kreeg ik onderweg een migraine aanval.. medicatie ingenomen onderweg maar helaas was het al te laat. De hele middag heb ik plat gelegen maar gelukkig dankzij de medicatie en wat slaap was ik tegen 6 uur weer een beetje opgeknapt en na het eten goed genoeg om naar de musical te gaan (gelukkig!)

Dus om 7 uur in de auto naar Orpheus en bij het jassen inleveren kregen we het label G081 (Goitske '81 hihi) en na even wachten konden we vlak voor 8 uur de zaal in, een mooie balkonplek in de Wegener zaal achteraan dus lekker rustig! Al met al een erg leuke musical en de bejaarden waren volgens mij los gelaten voor vanavond haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten