woensdag 19 januari 2011

Leuke post!

Vandaag bij thuiskomst lag er een briefje op de mat dat het pakketje was afgegeven bij nr 333. Marcel zei dus je hebt je jas nog aan dus loop even er naar toe maar ik had niks besteld en hij wist ook van niks zei hij.

Dus ik naar de buren en 2 pakketjes dus ik keek heel erg stom dus hij zegt nog het is toch wel voor jullie? ja onze naam staat er op dus het klopt. Thuis gekomen opende ik de pakjes met Marcel de eerste was op zijn naam en hij heeft iets voor mij gekocht wat ik al heeeeel lang wou hebben namelijk zo'n houder waar meerdere snijplanken op kleur in zitten voor vlees, vis, groente en gekookte groente. Afwasmachine bestendig dus ik ben helemaal happy!

En pakketje 2 was aan mij gericht en daar ging bij mij echt geen lampje branden! Ik had niks besteld wat in een pakje moest komen, het gewicht was bijna niks dus bij openen bleek dat ik een Zwitsal dagwinnaar ben! Ik heb laatst voor de gein iets ingevuld en daar kwam uit dat ik een giraffe was aangezien ik alles goed geregeld wil hebben, alles wil weten en een gevoelig huidtype heb. Dus wat zat er in? DE GIRAFFE! met een potje Zwitsal voor het gevoelige huidje met 0% parfum! Ontzettend leuk en totaal onverwacht ik denk altijd bij dit soort acties het zal wel... en vooral ik win nooit zomaar wat maar nu dus wel een keer en hij is schattig!!

Al met al leuke verrassingen per post! De snijplankjes zijn bij het koken al gebruikt en ik ben helemaal happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten