zondag 18 september 2011

Klein verjaardagsfeestje


Vandaag had ik al een klein verjaardagsfeestje, morgen wordt ik echt een grote meid en wordt ik 30 jaar..

Het klinkt wel raar 30 jaar, klinkt alsof ik volwassen moet worden en dat het leven toch serieus gaat worden, kortom ik geniet nog van een dagje 29 zijn..

Vanmorgen was ik vrij vroeg wakker met allerlei gedachten in mijn hoofd van dit moet ik doen en dat moet ik doen want mijn zusje met aanhang zouden komen! Dus de keuken in want ik moest alles nog maken, als eerste gelijk maar de brownies gemaakt, het muffindeeg gemaakt voor de karamel muffins, de choco muffins, de chocomarshmellow muffins die mislukt zijn, de muffins met 3 soorten chocolade en de naturel muffins. Toen alles klaar was kwam Nicolien even de bakblikken brengen die nog bij hun thuis stonden en natuurlijk even voor proeven!

Na het middaguur kreeg ik een smsje dat Froukje er aan kwam dat ze gingen rijden en rond half 3 waren ze in Apeldoorn!

Als eerste kreeg ik allemaal cadeautjes! Die ik in volgorde moest openen cadeautje 1 was een pantoffel met 2 droste chocolade er in, cadeautje 2 was de volgende pantoffel met groninger metworst (of zoals Marcel zegt Groninger met worst), de derde was een super schattig chocolade fondue setje en het laatste pakje was een zwarte kipling rugzak!

We hebben genoten van alle brownies, muffins, hapjes en gezelligheid, en de kids genoten van Marcel die samen met hun ouwehoerde en spelletjes speelde op de Wii maar helaas kwam aan de dag een einde en moesten ze weer terug naar huis... over een kleine 2 weken zien we elkaar weer want dan wordt Froukje weer een jaartje ouder..

Dus moe maar voldaan op de bank met hele warme voetjes in mijn nieuwe pantoffeltjes genietend van een chocolaatje.

Morgen weer een werkdag voor de boeg naja werkdag werk ochtend waar we ook nog de verjaardagen van de september-jetjes op het werk vieren aangezien we 5 jarigen hebben in 1 week tijd hebben. Daarna gezellig werkoverleg om vervolgens snel naar huis te gaan en aan de slag te gaan voor het feestje 's avonds want dan ben ik echt jarig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten