dinsdag 27 september 2011

The day after....

Vorige week dinsdag had ik een vrije dag aangezien mijn verjaardag de avond er voor werd gevierd en tja daar kun je moe van zijn hoor!

Dus te laat mijn bed in en de woonkamer was nog een zwijnenstal.. ach dat zag ik de volgende dag wel. Eerst lekker uit geslapen en rond kwart over 10 ben ik maar eens mijn bed uitgerold om vervolgens puin te gaan ruimen.
Rond een uurtje of twee zijn we in de auto gestapt en richting Leusden gereden naar Marcels werk aangezien ik nog een hele lading muffins over had. Voor Marcels collega's een verrassing want die hadden ons echt niet verwacht! Na even wat gebabbel zijn we weer in de auto gestapt en richting Rotterdam gereden aangezien AGOVV tegen Feyenoord moest spelen. Van te voren weet je al dat AGOVV dat nooit gaat winnen maar toch hopende op een leuke wedstrijd in Rotterdam aangekomen.

Toen we de auto parkeerden kwamen we er achter dat het best al laat was om nog Rotterdam in te gaan dus zijn we maar op zoek naar een cache gegaan! Na een leuke wandeling kwamen we uit bij grote metalen dingen waar hij naar alle waarschijnlijkheid in zou zitten aangezien de omschrijving aan gaf dat hij magnetisch is. Na een tijdje zoeken hadden we hem nog niet gevonden maar we wisten het zeker dus kijken waar de spinnenwebben zaten en waar ze voor weg waren en dat werkte! Dus ben ik maar op mijn rug gaan liggen, lampje van de mobiel erbij gebruikt en bingo! de cache gevonden! Helaas geen notitie op de logrol kunnen maken aangezien ik geen pen in mijn tas had...

Vervolgens maar richting de Kuip gegaan om daar een rondje te lopen en een patatje te eten. Tegen de tijd dat we klaar waren met eten en rond kijken ging het stadion open en mochten we alle trappen naar boven beklimmen want ja we zaten in vak GG dat zit bovenin... Helaas een zeeer slechte wedstrijd waar AGOVV en Feyenoord allebei duidelijk lieten zien dat ze er geen zinin hadden. AGOVV had al verloren voordat ze een voet op het veld hadden gezet en de spelers van Feyenoord waren liever thuis gebleven dus deden ook niet echt hun best om er nog een leuke wedstrijd te maken...

Na een lange dag weer naar huis om vervolgens de volgende ochtend om 8 uur weer op mijn werk te verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten