dinsdag 27 september 2011

70's party!


Na weken vol spanning was het afgelopen vrijdag eindelijk zo ver de zorgeenheid 70's party! Een aantal collega's waren al tijden druk met de organisatie, een van de artsen had een mooie grote tuin en gelukkig buren die zich niet te veel stoorden aan een feestje in de tuin.

Irene en ik hadden een deal gesloten om het zelfde te gaan dus het zelfde shirtje gekocht, afspraken gemaakt over de verdere kleding, ik had de oorbellen gemaakt en zou pijpen voor onderaan de broek maken. Helaas besloot mijn naaimachine dat die niet mee wou werken aan een verkleedfeestje en die is er dus maar definitief mee opgehouden maar deed dat wel met een hele grote knal!
Dus ik dan maar zonder pijpen maar dan moet het haar wel perfect zitten dus hop onder de douche, schuimgel in het haar, rollers er in en de fohn er op, tijdje laten zitten om vervolgens nog meer schuimgel en haarspray er in en voila! 

Begin van de avond kwam Irene mij op halen, allebei nog even ons haar ingespoten met glitterspray en op naar het feestje! Het was een super gezellig feestje met een goede BBQ, hapjes en drankjes in overvloed, een gezellige dj die vergezeld werd door de kat van de familie. Er was nog een quiz met een aantal die het thema geraden hadden, er werden stukjes gedaan en de wisselbeker de goudenhuilbaby werd in het leven geroepen om maar binnen het thema kindergeneeskunde te blijven.

De dansvloer werd nu echt geopend en en gingen de voetjes van de vloer, helaas heb ik zelf hier af moeten haken ivm een blaasonsteking en heeft Marcel mij opgehaald die de avond bij AGOVV had doorgebracht en dus toch vlakbij was.

Na een slechte nacht ben ik de volgende dag naar de huisartsenpost geweest en heb ik een heerlijk antibiotica kuurtje gekregen... en het feest??? dat is tot in de vroege uurtjes door gegaan en was zeker voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten