woensdag 20 oktober 2010

Weekend Centerparcs Heijderbos

Afgelopen week kreeg Marcel voor zijn werk de aanbieding om in het weekend ter ondersteuning van de ICT bij Centerparcs te werken van 4 uur 's middags tot 9 uur 's avonds.. daar tegenover stond dat ik mee mocht en we dus een huisje hadden en ons de rest van de dag daar konden vermaken!
Vrijdag middag kwam Marcel om 2 uur thuis en al snel zaten we in de auto en Zita natuurlijk op de achterbank want die ging ook mee!

Aangekomen bij het park was het auto parkeren, huisje zoeken nr. 894 en auto uitpakken, Zita besloot natuurlijk in luid protest te gaan dat we haar gelijk al in het huisje lieten zitten en liet dat ook even aan de buren horen! Maja het was alleen even voor de auto uitpakken....
Daarna moest Marcel al snel even aan het werk dus ik heb alles uitgepakt en hij ging even naar de manager toe waar hij zich moest melden...
Rond een uurtje of half 8 belde hij of ik kwam eten en hebben we heerlijk onze buikjes rond gegeten bij het amerikaanse buffet en ik natuurlijk ook even bij het ijs hehe

Marcel moest nog even daarna werken en ik ben alleen naar het huisje gelopen waar Zita op mij zat te wachten. Gelukkig kon ik voor de verandering eens de weg redelijk vinden maar heeft Marcel een enorme omweg gemaakt in het donker... tja de bordjes waren een beetje slecht leesbaar zeg maar.....

Zaterdag eerst lekker uitgeslapen in hoeverre Zita vond dat wij konden uit slapen want madam stond boven op mij om 8 uur.... met andere worden HONGERRRRRRRRRRRRRR.. dus haar brokjes gekeken, ontbijt tafel klaar gemaakt en even heeriljk zitten ontbijten en daarna een lange wandeling met Zita over het park... Verder zag Zita ze bijna het hele weekend "vliegen" kortom haar jachtinstinct deed een poging.. blaffen (in hoeverre je dat blaffen kunt noemen) tegen eenden, zwanen en een pauw...

's Middags het zwembad onveilig gemaakt dat wil zeggen... de wild waterbaan in en tja zielig voor de kinderen maar Marcel was in aantocht!!! hij was weer 12 jaar oud haha kortom bont en blauw de wildwaterbaan uit gekomen en natuurlijk mij er ook door heen geduwd of ik nou wou of niet hihi
Later nog even de glijbanen uitgetest waarin ik bijna op mijn buik draaide tijdens het glijden dus heerlijk een gil heb geslaakt en daarna gierend van het lachen in het bad ben beland...

's Avond kon Marcel een deel van het werk uit het huisje doen en hebben we een lekker rustig avondje gehad, even gegeten op het terrein bij de pizzaria, natuurlijk de gamehal nog even in en ik heb hem voor het eerst sinds tijden verslagen met motorrace (natuurlijk was het volgens hem een vaag spel want anders zou ik niet winnen) waarna terug naar het huisje en heb ik heerlijk in bad gelegen met super veel schuim... (waar ik in slaap in ben gevallen haha)

En toen kwam de zondag en helaas moesten we weer naar huis, Zita op de achterbank en een toeristische route naar huis gereden via Duitsland, Nijmegen, binnendoor naar Arnhem en naar Apeldoorn... moe thuis gekomen op de bank geploft.... en maandag weer gewoon aan het werk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten