dinsdag 19 oktober 2010

De natuur...herfstmaand

Soms kan ik genieten van de dingen die ik onderweg tegen kom...niet altijd heb ik de camera mee.Soms wat lastig want tja dan zie ik het en denk ik zal ik m halen...of zou dat toch te zijn.

Effin zo'n dag had ik vandaag,snel naar de markt wat boodschappen doen en ja hoor kom ik daar een prachtige paddestoel tegen .
Gedachten als snel naar huis camera halen of toch straks.....maar het hoosde dus echt handig was dat ook niet.Schiet door me heen ik heb wel de mobiel mee proberen dan maar.En zowaar het lukte!

En als exstra beloning ook nog de regenboog !!



Zo'n dag kan bij mij niet meer stuk,genieten van het moois om je heen.Hoe klein het soms ook kan zijn.

Ik heb nu als zin in de herfst vakantie,tijd voor foto's maken .
En op stap met de kinderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten