zondag 10 oktober 2010

Het weekend is om gevlogen!

Het weekend is echt omgevlogen!

Zoals ik al eerder schreef is Froukje vrijdag avond aangekomen en zaterdag hadden we een klein programma met leuke dingen!

Eerst hebben we uit geslapen naja Froukje... Marcel moest om 8 uur op zijn werk zijn dus ik was dankzij een wekker klaar wakker om half 7/kwart voor 7...
Mijn dag startte dus met Marcels brood maken, Zita uit laten, afwasmachine uit en in pakken en daarna even heerlijk op de bank met een bakkie thee waarna Froukje ook beneden kwam.


Die een iets mindere nacht had gehad met kramp in de kuit en ze kon de muur niet vinden en tja als je op een airobed ligt is dat niet zo handig :P

Maar de pret lieten we niet bederven en zijn na de koffie maar eens in de auto gesprongen richting de stad, even geshopt bij onze favoriete winkels hihi kortom de tassen winkel allebei een leuke portemonnee, hobby winkel, en nog wat andere shops en daarna richting de flat waar mijn schoonouders wonen en sinds 10 september ook mijn beste vriendinnetje een appartement heeft.
Dus eerst bij haar gekeken de vloer werd gelegd daarna even de parents lastig gevallen die ook met het huis bezig waren dus nieuwe vloer, meubels en schilderwerk en daarna heeriljk terug naar huis!

Thuis gekomen eerst maar weer een bakkie gedaan en daarna lekker achter de laptop en met de kralen aan de slag.

's Avonds hebben we stamppot prei gegeten (volgens mij had Froukje haar twijfels daarbij toen ik het noemde hihi) en Zita hield natuurlijk alles in de gaten wat wij deden.
Na het eten nog heerlijk aan het freubelen en laptoppen (jaja nieuw woord) geweest waarna we allebei moe in bedje zijn gegaan.

Vanmorgen rustig aan gedaan, nog wat gekraald en na het middag eten en de koffie moest helaas Froukje terug naar het noorden en was het weekend voorbij...... *snik snotter snik*

Dus het onverwachte weekendje is weer om gevlogen en we moeten nu weer uit kijken naar het volgende!!!

Zussie tot mails/hyves/bels :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten