zondag 24 oktober 2010

Flink geshopt

Zou afgelopen week heb ik flink geshopt bij 2 webshops namelijk Cora Kraal en Twinkelbell.

Bij Twinkelbell heb ik allemaal super leuke en schattige kinderkralen besteld, vrijdag 12 november ga ik een workshop geven aan 10 dol enthousiaste 8 jarigen (jaja dat wordt vermoeiend maar ook erg leuk!) ze gaan allemaal een leuke ketting maken en zijn de hello kitty fase voorbij zeggen ze.. Ik ben die fase nog steeds niet uit en kom er volgens mij ook nooit uit haha

En dinsdag 16 november komen een aantal collega's hier freubelen, dus geen officiele workshop meer ondersteuning en voor een klein prijsje maken ze hier dan wat leuks en hebben we met z'n allen een gezellige avond... Marcel vlucht het huis uit of zal wel een dienst regelen gok ik want die overleefd zoveel vrouwen in huis niet haha...

Dus ik kan niet wachten tot de postingooiman hier komt volgende week en alles komt brengen!

De kralenbakken zijn uitgezocht alleen moeten dus ik moet volgende week weer herordenen.. en de kinderkralen moeten allemaal nog uitgezocht worden.. nog even hard werken maar dan is het resultaat ook daar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten