woensdag 20 oktober 2010

Kraaltjessssssssssss

Jaja mijn bestelling nav het sieraad van de maand van kralenboutiquemonique.com is binnen gekomen joepieeeeee en ik moet zeggen de ekster in mij heeft weer even haar hartje kunnen ophalen haha...

Ik heb een hele serie prachtige facet kralen besteld, het zijn glaskralen maar ze doen niet echt onder voor swarovski's als ik ze zo zie echt super! Helaas was het al donker toen ik thuis kwam uit mijn werk dus even een foto met mijn mobieltje gemaakt....


Verder was ik al even bezig met mijn kralen bakken herordenen.. het was echt hard nodig had allemaal mix bakjes dus heb nu bijna alles een eigen bakje gegeven maja gevolg is wel dat ik meer bakken nodig had maar het overzicht is terug en dat is natuurlijk het belangrijkste... ik kan niet wachten tot mijn werkweek voorbij is en dat ik even overdag heeeerlijk kan zitten kralen en alleen al genieten van al het moois in de bakken wan er eigenlijk al in zat maar wat je niet meer zag....
Wederom een slechte foto even met de mobiel gemaakt en pas vanavond later op de avond dus moest het met de verlichting in de woonkamer doen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten