dinsdag 31 mei 2011

Paar dagen Groningen!

Eindelijk is het weer zover ik ga weer eens een weekendje naar mijn zussie! Normaal zien we elkaar vaker maar door omstandigheden is dat helaas niet gelukt maar aangezien het hemelvaart is dit weekend en ik dus een extra lang weekend heb ga ik dus gezellig naar Groningen!

Naar mijn zussie gaan heeft altijd wel wat voeten in de aarde naja... kralen in de kralenbak zeg maar want van een bak of 10 moet ik het terug zien te brengen naar iets wat in mijn hobbytas past... kortom max 5 bakken op elkaar, dat betekend 3 kralen bakken en de rest bedels, benodigdheden etc etc... dus zondag na de gezellige wandeling op 't Leesten maar gestart!
Een hele tijd later had ik het terug gebracht naar 3 bakken met kralen, 2 kleine bakjes met bedels, lijm, jasseron, boekenleggers etc, een bakje met buisjes met kleine benodigdheden, een paar kleine bakjes met swarovski kraaltjes, een klosje draad en een kralenmatje. Zul je wel denken je vergeet je tangen want hoe wil je het anders doen... jaaa die liggen al gezellig op mij te wachten! Gok dat mijn zus ze al op tafel heeft liggen en naar een lege stoel zit te kijken (of nog erger er tegen zit te kletsen dat ik kom hihi)

De kleren zitten in de tas, de laptop, mp3 speler en mobiel aan de lader en morgenvroeg niet vergeten om met de bus naar mijn werk te gaan! Nu nog even de camera opladen en ik ben helemaal klaar! Morgen eerst een lange werkdag en dan op naar Grunn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten