zondag 1 mei 2011

Dille en Kamille

Sinds ik de winkel Dille en Kamille heb ontdekt ben ik er groot fan van. Ze hebben altijd wel wat leuks, het ziet er allemaal even mooi en schattig uit en ik kan er altijd wel een bestemming voor bedenken!

Gisteren zag ik in mijn 101 woonideeen agenda iets super leuks voor mijn kruidentuintje naja kruidenbloempot meer is het ook niet... leuke pollepeltjes waar je dan een tekst op schrijft, ik heb een kleine verandering aangebracht zodat ik alleen maar de pollepeltjes moest kopen.

Vandaag bleek het ook nog eens koopzondag te zijn dus tja heeeeel vervelend dus ik had gisteren al bedacht dat ik vandaag om 13.00 uur wel in Deventer zou staan want helaas is de dichtstbijzijnde vestiging in Deventer. Marcel besloot uiteindelijk toch ook maar mee te gaan (volgens mij om mij in het gareel te houden hehe alhoewel hij niks heeft gezegd over wat ik kocht)

Dus in de auto richting Deventer, aangekomen in de parkeergarage was het een klein stukje lopen naar de Walstraat nr 59 waar de winkel zit in een van de schattige straatjes van Deventer.

Aangekomen in de winkel tja dan wordt ik compleet gelukkig tussen alle leuke kook spulletjes, Marcel vond het natuurlijk allemaal veel te lang duren dus die stond op het laatst een spelletje uit te testen, met de sambaballen te spelen en had een triangel gevonden dus jullie raden vast wel wat het niveau was!

Helaas was ik dus mijn lijstje vergeten dus ik moest alles uit mijn hoofd doen wat ik gisteren op de website van Dille en Kamille had gezocht maar het is gelukt! En een paar dingen waar ik online over twijfelde heb ik toch even in het echt bekeken en het ene wel meegenomen, het andere niet..

Natuurlijk heb ik ook mijn favoriete thee  meegenomen namelijk de rooibos baked apple, nu al weer spijt dat ik daar maar 1 pakje van hem meegenomen ipv meer maja goede reden om binnenkort nog een keer terug te gaan op een mooie vrije dag! Leuke glazen potjes waar de thee in kan voor op het aanrecht en de stickertjes die daar op moeten. Al met al ik ben helemaal happy.. 
en al die kleine pollepels? ja die zijn voor mijn freubelprojectje de foto's volgen zodra ze klaar zijn, ze zijn nu nog nat van de verf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten