zondag 1 mei 2011

Koninginnedag 2011





Vandaag hier een rustig dagje, het begon al dat Marcel mij heeft laten slapen vanmorgen en om kwart voor 11 kwam ik uit bed...
Dat ik er zo laat uit komt is voor mezelf meestal niet zo handig want de rest van de dag ben ik super lui en doe ik echt niks! Het is dat Bouli en Zita hier rondlopen en dat ik wel iets moest doen in huis maar anders...

Eerst maar gestart met een bakje vla en de koningin op tv, ze was toen nog in Thorn en later in Weert, onder tussen wat in huis rommelen en met de beagles bezig zijn. De dames hadden ook een redelijk luie dag en na een stoei partij besloten ze ook maar verder lui te zijn.
Marcel en ik besloten maar een film te kijken in de sfeer van Koninginnedag namelijk de film Majesteit en het is zeker een aanrader leuke nederlandse film! Na het avond eten nog een beetje aangerommeld en toen toch maar even naar de stad gegaan, er zaten al een aantal in de stad dus ben ik maar aangeschoven, Marcel wou niet mee dus ik ben maar in mn eentje in de auto gestapt.

Na een paar glaasjes cola weer richting huis en lekker op tijd het bedje in.

Morgen naar Deventer even naar de Dille en Kamille even een paar leuke dingetjes voor het huishouden kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten