maandag 24 oktober 2011

Onze tassen/portemonnee tic

Toen Froukje en ik elkaar na 16 jaar voor het eerst weer zagen waren we al snel achter 1 ding ja we zijn zussen en hebben dezelfde tic!

Waar de meeste vrouwen toch wel een schoenentic hebben, hebben wij ergens anders last van namelijk tassen en portemonnees en dan met name van Kipling.

Froukje stuurt mij wel eens mailtjes en ik wil dan gewoon al niet kijken want ik weet dat het me geld gaat kosten en vanavond klikte ik per ongeluk toch die link aan en belande op een website met Kipling artikelen die zijn afgeprijsd en het eerste waar mijn oog op viel was een portemonnee.

We hebben allebei wel voorliefde voor bepaalde modellen met name de portemonnees ik heb jaren geleden een groene gekocht en dat was echt HET model voor mij veel vakjes veel ruimte, nu heb ik een iets andere en die is ook heel erg fijn en dat is een witte die ik van Froukje heb gekregen...
Froukje echter heeft een heel ander model een kleinere die bij haar fijn in de handen ligt en andersom open gaat want zij kan niet met mijn model en ik niet met haar model.

De vanavond klikte ik per ongeluk de link aan en ik was verkocht en was de vraag moet ik de roze doen of de paarse??? de roze is leuk maar ben ik daar niet snel op uit gekeken, de paarse is ook wel erg mooi en staat ook leuk bij de zwarte Kiplingtas die ik van Froukje heb gekregen voor mijn verjaardag... twijfel twijfel telefoon gepakt. Froukje nam op en mijn eerste tekst was: Dit is jou schuld!!! en ze wist genoeg.


Samen even alle modellen en kleuren door gesproken en ik ben op paars uit gekomen want toch de angst dat ik op de roze te snel uitgekeken raak en de paarse net even iets minder opvalt ahum...
Froukje had ook al eentje gezien maar internet bankieren gaf wat problemen bij haar dus moest ergens deze week nog bestellen dus de lieve zus die ik natuurlijk ben (ahum) heb ik even haar portemonnee mee besteld voor haar en leg ik hier klaar aangezien zij toch met een kleine 2 weken een weekend komt!

Dus onze mannen kunnen weer even mopperen over het feit dat we een goede portemonnee hebben en dat we al tassen genoeg hebben maar daar trekken wij helemaal niks van aan en zijn super blij met onze nieuwe aankoop!

Nu wachten op de pakjesbezorgman!

3 opmerkingen:

  1. Supermooi! I looove paars en Kipling vind ik ook errug leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaa hij is heeeeel paars en ik ben heeeeel gelukkig! (zijn ook een paar uiltjes aan komen vliegen hier heel raar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog 2 nachtjes dan mag ik de mijne koesteren ,vast houden en snuiven...

    BeantwoordenVerwijderen