zaterdag 29 oktober 2011

Oehoe en Aahaa



Laatst had Nicolle op haar blog http://nicollie.wordpress.com/ zo'n ontzettend schattig gehaakt uiltje staan incl een link naar de site waar zij het patroontje had gekocht, helaas had die alleen uiltjes met een magneetje en ik wou juist een uiltje als sleutelhanger naja eigenlijk twee uiltjes...

Kortom de stoute schoenen aangetrokken en Nicolle een berichtje gestuurd of ze voor mij 2 uiltjes zou willen haken omdat ik ze graag als sleutelhanger wou hebben. Al snel kreeg ik een berichtje terug dat ze het graag wou doen en even later een berichtje dat ze er ook wel even een viltje er achter zou maken.

Een paar dagen later kreeg ik al een berichtje dat Oehoe en Aahaa klaar waren en klaar voor vertrek richting Apeldoorn waren, of ik nog even een foto wou zien of ze als verrassing ongezien hier heen liet komen en natuurlijk ging ik voor het laatste.

Na een lange avond, nacht en dag doorvliegen kwamen Oehoe en Aahaa uitgeput aan maar gelukkig stond Marcel ze al liefdevol op te wachten, ze hadden nog allemaal leuke goodies meegenomen in opdracht van Nicolle. De hele dag zat ik op mijn werk en kon niet wachten tot ik thuis Oehoe en Aahaa kon bekijken. En zoals verwacht waren ze helemaal super! Altijd makkelijk iets laten maken door iemand die van dezelfde kleuren houdt als dat je zelf doet.

De uiltjes hebben allebei een persoonlijkheid zo is Oehoe meer een buitenuiltje en wil graag mee fietsen, Aahaa is meer een lui binnen uiltje en past daarom op mijn huis en autosleutel.

Aahaa is vandaag al mee geweest naar de Ikea in Duiven, we hebben samen geshopt, een appeltaartje gegeten en een kopje thee gedronken om vervolgens weer richting Apeldoorn te gaan.
Vanavond mocht Aahaa samen met mijn nieuwe Kipling portemonnee nog even mee naar Hans z'n Frietje om patatjes te halen dus Aahaa is nu uitgeput en ligt lekker in de secretaire in de gang bij te tanken van de drukke dag want jonge uiltjes zijn natuurlijk nog snel moe!

Nicolle bedankt voor het haken ik ben super blij met Oehoe en Aahaa en zal ze een goed thuis geven!

Voor de liefhebbers heeft ze ook nog een broertje en zusje in de webshop staan op www.nicx.nl onder Enzo en natuurlijk haar gezellige blog met allemaal leuke dingetjes maar ook uitleg hoe je dingen maakt! http://nicollie.wordpress.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten