vrijdag 3 juni 2011

Nog een dagje in Grunn!




Jaja dag 2! helaas moet ik morgen al weer naar huis.. de tijd vliegt altijd voorbij!

Maja vanmorgen uit bed gekomen, lekker onder de douche gedoken en toen ik er onderweg kwam waren ook de kids wakker...

Truus liet gelijk Rex uit want we zouden naar de Ikea voor een ontbijtje grote wens van de kinderen! Willem lag nog in bed te knorren dus met z'n viertjes in de auto op naar de Ikea! Daar een lekker ontbijtje gegeten. 

Tot Truus haar grote vreugde kreeg ze te horen wat we naar de Praxis zouden gaan want daar hebben ze haar grootste verjaardagswens te koop... een rek voor op haar nieuwe fiets die ze alvast heeft gekregen voor haar verjaardag! We hadden het haar wel verteld dat ze hem van ons zou krijgen maar zij dacht pas over een maand als ze echt jarig is en in de winkel toen ik vroeg ja welke mand moet er nou eigenlijk bij? was ze helemaal happy en kon de grote lach niet meer van haar gezicht krijgen. Natuurlijk kon ik wel raden welke mand het moest worden... de rozeeeeeeeeeee. Ze vond het in eerste instantie wel
jammer dat ik zei dat ze het zwarte rek kreeg want er lag ook een roze maar toen ik vertelde waarom vond ze het prima. Tot haar grote vreugde staat haar vader nu het rek en de mand op de fiets te zetten en zij... staat er met een hele grote lach bij en kan niet wachten tot het klaar is!

Verder vandaag heerlijk gefreubelt, is Jan weer thuis gekomen van een paar dagen weg met de kerk, Rex heeft gezellig gespeeld met de buurt kat en nog 1 dagje en ga ik weer naar mijn gezinnetje kijken of Marcel en Zita mij gemist hebben! Maar vanavond eerst nog een gezellige avond hier.

2 opmerkingen:

  1. helaas is gisteren de buurkat over reden door een auto.Rex was vandaag totaal de kluts kwijt want zijn vriendje kwam niet spelen,blaffen en lopen en helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de mand en het rek zijn vet gaaf.
    Ik kan nu heel goed boodschappen halen
    en doe er niet te veel in.
    Ook de schooltas past er heel goed in.
    Goitske en Marcel en Zita bedankt
    ik ben er heel blij mee.
    (ik vertel en mama typt hihihi)

    Groetjes truus :-)

    BeantwoordenVerwijderen