zaterdag 4 juni 2011

Laatste dagje Grunn

Vandaag was het de laatste dag bij mijn zus, helaas is deze dag ook omgevlogen!

We hebben het rustig aan gedaan gestart met uitslapen, daarna rustig gestart met een kopje koffie in de tuin. De kinderen vermaakten zich in en om het huis en na lekker een tijdje zitten babbelen was het al weer lunchtijd. Na de lunch nog even rustig aan gedaan en helaas om 13.40 ging mijn trein naar huis. Froukje ging lekker met de kids naar Garnwerd zodat ze lekker op de trampolines konden en daar zwemmen.

De weg naar Apeldoorn viel gelukkig mee! De treinen hadden airco, het werk aan het spoor was nu eens in mijn voordeel ik hoefde niet in Zwolle over te stappen aangezien dat station ook een grote bouwput is. Marcel stond in Apeldoorn op mij te wachten! En onderweg een heerlijk ijsje gegeten van de BurgerKing!

Thuis gekomen had Marcel iets gekocht wat ik al heeel lang wou hebben volgens hem en het lag bij de kussen van Zita achterin de tuin.. nou je raad het al er lag helemaal niks en op het moment dat ik me omdraaide had ik een straal water tegen me aan! Ja hij had een nieuwe tuinslag gekocht aangezien die van ons op 6 plekken lek was en ik het zat was nat te worden als ik de tuin moest sproeien! Druipend van het water maar snel de kleren uit gedaan en ik was snel weer droog aangezien het hier 29 graden was!! Al met al weer lekker thuis bij mijn lieffie en Zita die mij blijkbaar ook erg gemist had!

1 opmerking:

  1. tja en hier moet ik weer een hele tijd op teren...nou ja de apenheul komt er aan in de vakantie,dankzij de c1000 actie een gekosterde wens van de kinderen in vervulling.

    Zusje tot gauw

    gr froukje

    BeantwoordenVerwijderen