donderdag 2 september 2010

Helemaal happy met mijn nieuwe fototoestel!!!

Een tijdje geleden werd mijn fototoestel wat minder dus bedacht mijn man dat ik maar een nieuwe moest hebben. Dus tijdens het shoppen werd ik meegenomen een winkel en mocht ik mijn nieuwe toestel uit kiezen!

Dus de laatste tijd heb ik hard geoefend om alle instellingen te gebruiken, hoe zet ik de sieraden op de foto en hoe maak ik natuurlijk leuke foto's om naar mijn kleine zusje in Apeldoorn te sturen! ja je moet elkaar wel een beetje op de hoogte houden van de uitjes he!

Binnenkort gaan wij (mijn man en ik) gezellig een dagje samen weg naar jaja BurgersZoo!!!! Nu maar hard oefenen en daar mooie plaatjes klikken want de kids willen volledig verslag hebben hoe het was, welke dieren er waren en wat we hebben gegeten.

Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe toestelletje! wel wat groter dan de vorige maar de foto's worden ook stukken mooier!!!!!!
Zusje je krijgt wel weer wat familie kiekjes!!! enne de bonobo's zal ik voor je op de foto zetten

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave camera zeg, hij lijkt heel erg op die van mij qua uiterlijk. Ik heb een Lumix. Fijn apparaatje. Daar ga je vast mooie foto´s mee maken.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb ik van mijn mannetje,was een verassing,en hij werkt geweldig *juich*

    BeantwoordenVerwijderen