donderdag 2 september 2010

Blond Amsterdam bij de Unox

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee mijn 2 favorieten zijn samen gekomen Blond Amsterdam en Unox rookworsten voor bij de stamppot!

Vanaf 1 oktober krijg je bij de Unox in de verpakking een kaartje met een code voor speciaal Blond Amsterdam stamppot servies, stamper en tafelkleed! Dus dat wordt hard sparen voor mijn stamppot servies want ik baalde al zo dat van de gekleurde bla bla serie geen stamppot borden en rookworstplankje had en de Delfts Blond serie wel maar nu kan ik er dus lekker voor sparen.
En het grootste voordeel van alles.. Marcel kan ik niet gelukkiger maken qua avondeten dan goede Nederlandse kost dus de stamppotten zijn bij hem zeker aan het goede adres! 

Morgen de eerste stamppot van dit najaar.. de herfst is begonnen en het weer is er ook wel naar dus de spullen voor stamppot prei liggen al klaar... en natuurlijk de Unox rookworst en het blijkt dat de codes al in de verpakkingen zitten joepieeeeeeeeeeeeeeee
Het stamppot boekje van vorig jaar kan de kast weer uit en dit jaar ze allemaal maar eens gaan testen...

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spaaractie zeg, ik ben helemaal gek van de spulletjes van Blond Amsterdam. Dat wordt rookworst eten.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen