donderdag 30 september 2010

Beetje laat maar ook mijn verjaardag:)

19 september was het zover, ik ging mijn 30ste levensjaar in nog 1 jaar en ik ben geen twintiger meer.. niet dat het getalletje mij zoveel zegt... Kortom ik ben 29 geworden!

's Morgens toen ik beneden kwam kreeg ik van Marcel mijn eerste cadeautje al, dit was eigenlijk een afleidingscadeautje maar ik vond hem erg leuk en lief! een schattig zacht paarse windlichtje

Rond 12 uur stonden vrienden voor de deur met hun kids die hier ook even Feyenoord Ajax kijken (hadden we ze ook voor uitgenodigd) en de kids zaten op de grond met Marcels oude lego en autootjes.. je kunt bakken met speelgoed hebben maar dat komt er altijd uit!!!

En rond 3 uur was het een invasie in huis, mijn schoonzusje met haar vriendin waren er net 10 minuten kwamen de parents en die vertelden al dat Froukje met aanhang een parkeerplek aan het zoeken waren dus dat was opeens een huis vol! Stoelen te weinig dus de bierbanken er maar bij getrokken (de kids hadden een hoek met biertafel en bank en een bank bij de zithoek) al met al pastte het net in ons huisje.

Toen kwam het echte cadeau dat samen was van schoonzusje, vriendin, parents en marcel een BK pannenset! De serie met 5 pannen die ik al heeeeel lang graag wil hebben aangezien onze pannenset slecht begint te worden (nu nog even nieuwe koekenpannen en dan is het klaar) en van Froukje en co 2 leuke blond senseomokken, petit four schaaltjes en wat lekkers..

Na een gezellige middag ging iedereen weer naar huis en ik bekaf op de bank! maja je moet er wat voor over hebben om jarig te zijn he! En ik kan nu heerlijk genieten van alle super leuke cadeautjes die ik heb gekregen en van het geld waar ik nog wat leuks voor kan kopen (denk de koekenpannen of mooie pollepel pot van blond ofzo)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten