donderdag 16 december 2010

Bijna kerst.

Zo de werkweek is voorbij, volgende week nog even werken en dan is het kerst... een tijd vol gezelligheid!

Vandaag kwam een van de patiënten met een ontzettend lieve verrassing! een erg leuk cadeautje, een super lief kaartje en nog wat lekkers voor alle secretaresses als bedankje voor het afgelopen jaar.

Dus we hebben allen heerlijk gesmuld bij de koffie (en tussendoor en bij de thee hihi)


Helaas vandaag wel erg glibberig naar huis want dat hoort ook bij de tijd van het jaar! Ze hadden de oprit van de parkeergarage niet gestrooid dus dat was 1 auto omhoog, door de poort heen en dan de volgende naar boven! Glibberig naar huis gereden, auto voor het huis neer gezet en dan merk ik wel dat ik nog heeeeel wat rij ervaring mis en zit ik toch wel met zweet in mn handjes achter het stuur en ben ik erg blij als ik hem heel thuis heb neergezet!  

Thuis gekomen was het feest van leuke dingetjes nog niet voorbij want het "kerstpakket" van het werk lag op de deurmat en mag ik nog wat uit kiezen en de bestelde kraaltjes komen ook nog binnen! Morgen ga ik bij de voordeur zitten want ik heb stratego van iemand over genomen via marktplaats... jeugdsentiment! wat heb ik dat vroeger uren gespeeld samen met een vriendinnetje bij haar thuis! Glaasje taxi en spelletjes spelen maar!

1 opmerking: