vrijdag 2 december 2011

De kerstboom staat!



Ik ben nogal een zeur qua kerstboom.. hij mag niet voor 5 december in huis staan want dan is Sinterklaas er nog, wil hem niet standaard hebben en het liefst had ik nog een echte in huis maar Marcel wil graag de nepper houden en dat is dit jaar wel zo handig.

Maja het is vandaag 2 december en ja de kerstboom is vandaag opgezet... de planning was 6 december, dan ben ik vrij en heb ik de hele dag de tijd. Maaaar helaas werd een voorlichting gepland midden op mijn vrije dag en ik moet daar naar toe dus helaas toch van mijn principe afgestapt en toch maar de kerstboom nu in huis gezet zodat ik daar dit weekend me verder niet druk om hoef te maken en ik lekker wat andere dingen kan doen zoals rolgordijnen op maat maken waarvoor Marcel de bevestiging vandaag heeft opgehangen.

Wat ik wel belangrijk vind is dat je steeds wat ziet in de kerstboom dus niet alleen ballen en ik probeer dus ook elk jaar wat kleine dingetjes erbij te kopen om de boom weer unieker te maken! Dit jaar heb ik bij Pieternel de te schattige witte mini rendiertjes en engeltjes gevonden, mooie draad kerstbal met kleine kraaltjes er aan, zinken schoentjes en lieve witte bordjes met merry x-mas. Vorig jaar had ik al bling bling rendieren gevonden, gehaakte engeltjes, zilverkleurige vogeltjes die en muts op hebben, mooie vogeltjes, vogelhuisjes, sleetjes, houten/zinken/rotan hartjes gevonden en dit jaar nog bij bloemisterij Labberton mooie houten hartjes die een beetje op vogelhuisjes ofzo lijken en witte vogels met een gat in het midden waar een lief bloemetjes zit al met al weer genoeg extra om te kijken. Natuurlijk hangen ook mijn eigen gemaakte witte hartjes in de kerstboom! Al met al ben ik weer helemaal blij en het was een feest om de boom op te tuigen maar wel heel veel werk. En nu lekker genieten en elke keer als je naar de boom kijkt zie je wel weer wat anders! 
Vanavond hebben we al een klein voorproefje met z'n tweetjes gehad voor de kerst en heerlijk samen zitten gourmetten. Kaarsjes aan en een keer een vrijdagavond relaxen wat bijna nooit voorkomt omdat Marcel altijd naar AGOVV gaat en ik ook zo nu en dan. Aangezien ze zo slecht presteren hebben we nu maar eens besloten om niet naar MVV te gaan en heerlijk samen te relaxen!

Hier speciaal voor mijn lieve bloglezers even een paar snapshots van alles in de kerstboom maar dit is nog lang niet alles!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten