donderdag 3 juni 2010

Zussen liefde?????

Jahoor het is weer zover.. FROUKJE PLUNDERT MIJN BAKKEN!!

Eerst kijkt ze naar een ketting van mij, zegt ze hmmm zoiets moet ik in het roze maken...
Goh ik heb bijna geen roze.... hint hint hint.....
Goh de swarovski's zijn ook te weinig... hint hint hint....
Na roze edelstenen gejat te hebben, daarna een lading swarovski's is het nog niet goed voor madam... dan maar doorzichtige swarovski's.. kijk mag jij je paarse terug (wonder boven wonder)...
Hmmmm mijn doorzichtige swarovski's heb ik ook niet genoeg en zitten ook niet in jou bakje.. dan moet ik mijn armband die heel veel werk was maar kapot knippen (ze kijkt heel zielig)
Dus van pure nood en angst.. heb ik maar mijn net gemaakte ketting opgeofferd voor de swarovski's en die 5 die over zijn stopt ze nu heel snel in haar bakje..

En wat krijg ik terug??? 5 miezerige glaskralen! ohja en ik mag morgenvroeg wakker worden zonder kussen op mijn gezicht haha...

Ach ja anders krijg ik ook weer te horen VROEGER!!!! vroeger moest ik van mijn zakgeld jou gaatjes laten schieten, vroeger was jij je ring kwijt en was het kaukie jing weg... nieuwe jing??? jaja dat blijft mij nog jaren achtervolgen... ohja dan hebben we ook nog de oorbellen die bij de gaatjes hoorden en de pasfoto...

Al met al moet ik maar mijn ketting opofferen en het maar accepteren voordat ze me vanavond op straat zet.

Groetjes
Goits

1 opmerking: