zondag 6 juni 2010

De week is weer voorbij....

Ja het is weer snel gegaan de zussenweek is weer voorbij.

Gisteren moesten Truus en Hendrik nog even een wedstrijd rijden dus op naar de manege. Hendrik zat voor het eerst op dit niveau met een wedstrijd aangezien hij continu eerste werd op het vorige niveau.. dus voor hem al een prijs op zich!
Hendrik reed wat afwezig maar werd toch nog 9de dus heel goed gedaan en Truus mocht naar huis met de 2de prijs en natuurlijk de bijbehorende beker.

Na het paardrijden naar huis en nog even een rust momentje waar we nog even met decopatch hebben zitten kliederen en daarna het avond eten.
De man van Froukje heeft mij gisteren om half 7 naar de trein gebracht en Marcel heeft mij in Zwolle opgehaald aangezien ik zoveel zooi mee had.

Thuis gekomen had hij nog een paar verrassingen voor mij zei hij... nou en zeker waren het verrassingen had dat echt niet verwacht! (en het huis was niet eens een bende!)
De eerste stond in de tuin en alle gordijnen waren dicht.. en jahoor eindelijk mijn biertafel met banken en een super leuk paars wit geruit kleed er op! Cadeau 2 stond in de kelderkast namelijk het balanceboard en cadeau 3 was er nog niet maar wel afgestreept op het lijstje van to do... de afwasmachine!

Al met al een super manier van thuis komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten