zaterdag 7 mei 2011

Mei vakantie weer teneinde

Ja hoor de meivakantie vloog weer om,

nu alweer zaterdag hoor de ik vandaag.
En naar buiten kijkend : gaan we nog wat leuks doen?
Volgens mij was dat de hele week een bekende zin.


Dus we zijn naar insektenwereld,paddepoel,een loge gehad ,paardrijden,en nog picknikken bij het "strand"in Garnwerd,

Maar hier een paar kiekjes van onze uitjes deze week.
En Rex die had een vette week deze week....



Verder hebben we ook weer geknutseld,
en op de koninginnemarkt hebben Truus en Hendrik gestaan.Dat was een succes en ze willen waarschijnlijk volgendjaar wel weer.....leuk voor mam.....





Maar wat mam nu echt weer zin in heeft?
Nou dat is de week van Hemelvaart.



Manlief heeft weer conferentie,een paar dagen met de kids want er is wel school die dagen ,
en dan komt zusje hier een paar dagen.
Daar heb ik weer zin in.Ze heeft vrijaf van haar mannetje gekregen en ik mag haar weer lenen.
Marcel bedankt,en zusje tot dan !!!! We zien er weer naar uit!

Froukje

2 opmerkingen:

  1. Nee ik ga niet mee naar insektenwereld! brr ik heb een hekel aan beestjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik heb er zinin!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen