donderdag 6 mei 2010

Nog 3 weekjes

Jaja het is bijna zo ver...

Nog 3 weekjes en Goits gaat een wereldreis met de trein ondernemen... nu zul je zeggen Apeldoorn Groningen is toch prima te doen??? ja normaal wel maar niet gezien wat er allemaal mee moet!

Ik loop dus al te pieren hoe ik alles mee krijg naar Froukje, wat neem ik mee, ja kleren dat is logisch maar dan komt het kralen? welke? stempels? servetten? en natuurlijk mijn laptopje moet mee... gut hoe ga ik dit allemaal mee sleuren!!!!!
Marcel is zich geestelijk ahum aan het voorbereiden (welke computerspelletjes moet hij allemaal klaar hebben liggen :P)

Al met al nog een paar weekjes werken en hopelijk doen mijn heupen iets beter hun best dan de laatste dagen anders wordt het een zware rit... maar ik kan niet wachten!!!!!!

Grunn here i come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten